دکتر مریم شریفی
Search
Close this search box.
ابدومینوپلاستی

نتایج عمل ابدومینوپلاستی

افرادی که تمایل دارند ابدومینوپلاستی انجام دهند مطالعه کنند

ابدومینوپلاستی یکی از جراحی های شایع است زیرا خانم ها بعد از زایمان یا کاهش وزن های شدید دچار شلی پوست شکم به همراه تجمع ناهمگون چربی در ناحیه شکم می شوند که ظاهر جالبی را برایشان ایجاد نمی کند که معمولاً این شکم و پوست افتاده به ورزش یا رژیم های لاغری مقاوم هستند بنابراین تنها راه حل برای این موضوع  عمل جراحی ابدومینوپلاستی است .

جهت تماس با دکتر مریم شریفی می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل کنید .

راه های ارتباطی

شماره تماس 22784592

در حقیقت برش در ناحیه ی شکم ایجاد می شود و پوست و چربی اضافی برداشته می شود و در آخر برای نتایج بهتر شدن ابدومینوپلاستی باید جراح سفت کردن عضلات شکم را انجام دهد.

ابدومینوپلاستی
ابدومینوپلاستی

عواملی که باعث نتیجه بهتر در نتایج ابدومینوپلاستی می شود شامل موارد بسیار زیادی است که مهم ترین آن را می توان به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد که عبارتست از :

  • اولین و مهمترین آن میزان و نحوه سفت کردن عضلات جداره شکم توسط جراح است به طوری که میزان سفت کردن این عضله در قسمت بالای ناف و با قسمتی که در زیر ناف است و قسمت خارجی عضلات جداره شکم باید به میزان مساوی سفت شوند ،تا در پوزیشن ها و حالت های مختلفی که فرد بعد از عمل دارد قسمتی از این عضله شل نباشد .
  • دومین عاملی که باعث نتیجه بهتر می شود میزان پوستی است که برداشته می شود به طوری که تمام قسمت های شکم و پهلو ها باید با هم تناسب داشته باشند.معمولاً یکی از شکایت هایی که بعد از عمل شکم می شود این است که در ناحیه پهلو ها پوست اضافه دارد بنابراین آن قسمت ها هم باید برداشته شود .
  • عامل سوم میزان چربی است که چربی هم باید به یک میزان مناسب از شکم برداشته شود.

نکته ی مهم در جراحی ابدومینوپلاستی

بهتر است قبل از جراحی تصمیم خود را بگیرید که آیا از چربی می خواهید برای دیگر نقاط بدن مانند باسن ، سینه ، صورت استفاده کنید یا خیر ؟

برخی از مقالات مرتبط عبارتست از :

پروتز سینه 

لیفت و پروتز سینه

انواع پروتز سینه 

جراحی زیبایی سینه

جراحی پروتز سینه 

راه های ارتباطی با دکتر شریفی جراح زیبایی سینه

021-22784592

 پیج اینستاگرام

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *