دکتر مریم شریفی
Search
Close this search box.
بهترین جراح پروتز سینه

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، باید با تکیه بر تخصص و تجربه خود عمل پروتز سینه را به خوبی انجام دهد. او در ابتدا با بیمار در مشاوره قبل از عمل، نیازها و درخواست او را بررسی می‌کند تا درک درستی از انتظارات فرد مراجعه کننده داشته باشد. سپس، با استفاده از روش‌های علمی و با در نظر گرفتن شرایط بیمار، پروتز مناسب را انتخاب کند. همچنین، جراح به جزئیات و هماهنگی پروتز با بافت اطراف سینه توجه می‌کند تا نتیجه طبیعی و زیبا به دست آید. متن مقاله را بخوانید تا بهتر بتوانید بهترین دکتر پروتز سینه را انتخاب کنید.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

کاشت انواع پروتز سینه توسط بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

بهترین دکتر پروتز سینه در تهران باید در زمینه جراحی انواع پروتز سینه تخصص و تجربه کافی داشته باشد.

پروتز سینه ثابت

یکی از مهارت‌های بهترین جراح پروتز سینه در تهران، توانایی عمل پروتز سینه ثابت است. پروتز سینه ثابت شکلی اشکی دارد و به دلیل تراکم بالای سیلیکون، طبیعی‌تر از پروتزهای آب نمکی به نظر می‌رسند. استفاده از پروتزهای سینه ثابت باعث ایجاد بافت سفت‌تری می‌شود  و کمتر از پروتزهای دیگر آسیب می‌بیند. برای قرار دادن پروتز ثابت در سینه، برش‌های بزرگی ایجاد می‌شود.

بنابراین، بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران، باید با تکیه ر تخصص و تجربه خود و با استفاده از تکنیک‌های به روز و علمی پرتز سینه ثابت را به خوبی عمل کند. همچنین، باید با بررسی دقیق و ارزیابی شکل و اندازه سینه، پروتز مناسب را انتخاب و با استفاده از روش‌های جراحی دقیق آن را در سینه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: بیماری های پستان

کاشت انواع پروتز سینه توسط بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

پروتز سینه آب نمکی

پروتز سینه آب نمکی، یک نوع پروتز سینه است که حالت گردی دارد. این نوع پروتز، پس از قرارگیری در سینه، با آب نمک یا محلول سالین پر شود. این پروتزها قبل از قرارگیری در سینه، خالی هستند و  با ایجاد برش‌های کوچک در بدن قرار می‌گیرد. این پروتزها از جنس سیلیکون ساخته می‌شوند و نسبت به پروتزهای سیلیکونی دارای مقاومت بیشتری هستند. در صورتی که پروتز آب نمکی در بدن پاره شود، مشکلی ایجاد نمی‌کند زیرا محتویات آن به طور کامل توسط بدن جذب می‌شود.

بهترین جراح پروتز سینه باید توانایی کافی برای قرار دادن پروتز سینه آب نمکی را داشته باشد. او باید آگاهی کاملی از روش‌ها، مواد و تجهیزات مورد استفاده در پروتز سینه آب نمکی داشته باشند و بتواند با رعایت جزئیات و فنون مربوطه، نتیجه طبیعی و زیبایی را به وجود آورد.

پروتز سینه گرد

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، باید در عمل پروتز سینه گرد نیز مهارت و تجربه بالایی داشته باشد. پروتز سینه گرد یکی از انواع پروتزهای سینه است که شکل و حجمی گرد و متناسب با شکل طبیعی سینه دارد. این نوع پروتز سینه بیشترین تقاضا را در مقایسه با سایر انواع پروتزها دارد، زیرا به خاطر شکل گرد و طبیعی بودن آن، برای بیمارانی که به دنبال حجیم بودن سینه نیستند، مناسب است. این پروتزها به طور کلی از جنس سیلیکون تولید می‌شوند و با استفاده از آن‌ها می‌توان شکل و حجم سینه را به طور موقت یا دائمی تغییر داد.

بیشتر بخوانید: علائم سرطان سینه

7 نکته_ای که باید در انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه به آن توجه کنید

پروتز سینه سیلیکونی

بهترین جراح پروتز سینه، باید توانایی عمل پروتز سینه سیلیکونی را نیز داشته باشد. پروتزهای سیلیکونی شبیه به بافت طبیعی سینه هستند. آن‌ها از موادی مانند ژل سیلیکون ساخته می‌شوند که بافت نرم و الاستیکی را به وجود می‌آورد. این پروتزها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی در دسترس هستند تا با نیازهای هر فرد متناسب باشند. استفاده از پروتزهای سیلیکونی برای تقویت حجم سینه و جبران اختلاف حجم بین دو سینه مناسب است.

پروتز سالینی

پروتزهای سالینی یا پروتزهای پرآب و نمک استریل شده گزینه دیگر برای افرادی است که به دنبال افزایش حجم سینه هستند. این پروتزها شامل کیسه‌هایی هستند که با محلول آب و نمک پر می‌شوند و درون بافت سینه قرار می‌گیرند.

پروتزهای سالینی در مقایسه با پروتزهای سیلیکونی، دارای جداره‌های سفت‌تری هستند و بعد از قرارگیری در بافت سینه حالت مصنوعی به سینه‌ها می‌دهد. زنانی که به دنبال افزایش حجم و برجستگی بیش از حد طبیعی سینه‌های خود هستند، به این نوع پروتز علاقه دارند. همچنین، پروتزهای سالینی زنانی که بافت سینه کمتری دارند، مناسب نیست. زیرا پروتزهای سالینی نیاز به حجم بافت بیشتری برای قرارگیری درون سینه دارند.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، باید توانایی قرار دادن و عمل پروتز سالینی را به نحو خوب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: لیفت بازو

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

در انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه به این 7 نکته توجه کنید

برای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در تهران به نکات زیر توجه کنید:

  • درباره تجارب و گواهی‌های پزشکی وی: می‌توانید از پزشک خود درباره تحصیلات، تخصص‌ها و گواهینامه‌های حرفه‌ای که دریافت کرده است، سؤال کنید.
  • تعداد جراحی‌های پروتز سینه که جراح انجام داده است: این سوال به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از تجربه و تخصص پزشک در زمینه پروتز سینه پیدا کنید.
  • در مورد نوع و برند پروتز و سازنده ایمپلنتی که پزشک استفاده می‌کند و دلیل استفاده از آن: این سوال می‌تواند به شما اطلاعاتی درباره کیفیت و انتخاب‌های پزشک در استفاده از پروتز سینه بدهد.
  • در مورد تکنیک‌های جراحی مورد استفاده برای جاگذاری پروتز‌ها: این سوال به شما کمک می‌کند تا درک کاملی از روش‌های جراحی که پزشک استفاده می‌کند و اثربخشی آن‌ها پیدا کنید.
  • نتایجی که انتظار دارید: این سوال به پزشک کمک می‌کند تا درک کاملی از اهداف و انتظارات شما از عمل جراحی پروتز سینه داشته باشد و بتواند به شما توضیح دهد که این انتظارات قابل دستیابی هستند یا خیر.
  • مراقبت‌های بعد از جراحی پروتز سینه که باید بیمار قبل از جراحی بداند: این سوال به شما اطلاعاتی درباره مراقبت‌های پس از عمل جراحی و مراحل بازگشت به زندگی روزمره خواهد داد.
  • میزان رضایت بیماران از جراحی: می‌توانید از پزشک خود درباره میزان رضایتمندی بیماران پس ازجراحی پروتز سینه از او سوال کنید تا میزان رضایت بیماران را بدانید.

نتیجه‌گیری

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، پزشکی است که دارای تحصیلات و تخصص‌ کافی در زمینه جراحی پروتز سینه است. وی باید به تعداد کافی جراحی پروتز سینه در کارنامه خود داشته باشد و با پیچیدگی‌ها و چالش‌های ممکن در این نوع جراحی آشنا باشد. همچنین، بهترین جراح پروتز سینه باید از برندها و سازندگان معتبر پروتز استفاده کند. او باید با تکنیک‌های جدید و موثر در جاگذاری پروتز سینه آشنا باشد و قادر به تحقق نتایج مطلوب برای بیماران باشد.

سوالات متداول

 
بهترین جراح پروتز سینه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

جراح پروتز سینه باید تخصص و تجربه کافی در زمینه جراحی سینه و پروتزهای سینه داشته باشد.

چگونه می‌توان بهترین جراح پروتز سینه در تهران را پیدا کرد؟

می‌توانید با مطالعه نظرات و تجربیات بیماران قبلی، مشاوره با پزشکان و جراحان متخصص در زمینه پروتز سینه، بهترین جراح را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط
58 پاسخ
  1. هزینه پروتز سینه چقدره دکتر و اگه بخواهیم پروتز رو با لیفت انجام بدیم امکانش هست و هزینه اش کمتر نمیشه تا اینکه بخواهیم جداگانه انجام بدیم؟

    1. سلام
      انجام جراحی پروتز سینه ارتباطی با شیردهی ندارد و می توانید باردار شوید.
      هزینه براساس عوامل مختلف مشخص می شود لذا هزینه دقیق را می توان پس از معاینه مشخص نمود.

  2. من تعریف شما رو خیلی زیاد شنیدم، دختر خالم و دوستم پیش شما جراحی سینه انجام دادن و خیلی راضین، منم دوست دارم پروتزسینه انجام بدم، چه روزهایی مطب هستید؟

  3. ,سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزوتشکر از ارائه این مقاله بسیار مفید با توضیحات واطلاع رسانی خوب….دکتر عزیز کسانی که سینه بزرگ دارند وفصد کوچک کردن اون رو دارند آیا به پروتز احتیاج دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *