دکتر مریم شریفی
Search
Close this search box.
توده های خطرناک در پستان

توده های خطرناک در پستان

چه توده هایی در پستان خطرناک هستند ؟

آیا علائم توده های خطرناک در پستان را می شناسید ؟ دراین مقاله می خواهیم در مورد توده های خطرناک در پستان وتوده های خوش خیم در پستان به صورت مختصر توضیح دهیم .

خانم دکتر مریم شریفی، جراح ومتخصص سرطان سینه توصیه می نمایند که برای انجام جراحی پروتز سینه عجله نکنید زیرا انتخاب پروتز سینه مناسب برای انجام جراحی زیبایی سینه می توانید نقش خوبی را در نتیجه این جراحی در پی داشته باشد. برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر با دکتر شریفی جراح زیبایی سینه در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

شماره تماس 021-22784592

توده هایی خطرناک در پستان  را باید جدی بگیریم و نشانه های خطرناکی از خود بروز می دهند که در بعضی موارد به خوبی قابل مشاهده است این توده ها  می تواند خیلی جدی باشد و می تواند با یک جراح ساده به طور کامل برداشته شود و در صورتی که به این توده ها بی توجهی شود درصدی از این ها تبدیل به سرطان سینه  می شود .

توده های بینابینی در تعریف ما توده هایی هستند به خودی خودی خوش خیم هستند ولی به صورت بالقوه امکان بد خیم شدن دارند این ها توده هایی هستند که تقسیم سلولی بالاتری دارند و این تقسیم سلولی گاهاً از اون روال عادی خارج می شود و مفهوم سرطان این است که وقتی سلولی از روال عادیش خارج شد کم کم توده ایجاد می کند و قدرت دارد که به دیگر نقاط بدن دست درازی کند و رشد کند در واقع به نحو غیر طبیعی رشد کند .

توده های خطرناک در پستان
توده های خطرناک در پستان

یک سری از توده ها ی خوش خیم سینه مانند کیست های ساده هیچ وقت همچین پتانسیلی ندارند و نمی توانند بدخیم شوند و هیچ گونه ترسی ندارد.

ما خیلی بیماری های شایع تر داریم که به صورت توده خودشان را نشان می دهند به همین دلیل توصیه ما این است که به محض این که در سینه خود چیزی لمس کردید لازم نیست که نگران شوید و درصد خیلی کمی از توده ها بدخیم هستند و اکثراً خوش خیم هستند و لازم است که در صورت ایجاد توده به سرعت به متخصص و جراح سینه مراجعه کنید تا خیالتان راحت باشد.

کیستی را باید جدی تر بگیریم که تغییراتی در داخل کیست به ما گزارش شود مثلاً به ما بگویند که این کیست یک بخش جامد هم در داخلش وجود دارد یا اگر داخل کیست خونریزی شود آن وقت باید یک سری اقداماتی را برای بیمار انجام دهیم.

توده های خطرناک در پستان
توده های خطرناک در پستان

تشخیص توده های خطرناک در پستان

سونوگرافی و ماموگرافی  از روش های تشخیصی موثر در شناسایی تومورهای بدخیم و توده های خوش خیم سینه هستند .

برخی از مقالات مرتبط

پروتز سینه 

لیفت و پروتز سینه

انواع پروتز سینه 

جراحی زیبایی سینه

جراحی پروتز سینه 

راه های ارتباطی با دکتر شریفی جراح زیبایی سینه

021-22784592

 کانال تلگرام

 پیج اینستاگرام

متخصص جراح پستان، سرطان و زیبایی

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *