هزینه لیپوماتیک ران پا در سال 1403

هزینه لیپوماتیک ران پا در سال 1403

هزینه لیپوماتیک ران می‌تواند بسته به عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، تجربه و شهرت جراح، امکاناتی که برای عمل استفاده می‌شود و هزینه‌های مرتبط

مراقبت های بعد از لیفت سینه

مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت سینه

مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت سینه شامل چه مواردی است؟ خودداری از فعالیت بدنی و بلند کردن اجسام سنگین، وضعیت خواب مناسب، پرهیز از قرار

درد لیپوماتیک شکم چقدر است؟

توضیح درباره سطح درد لیپوماتیک شکم

درد لیپوماتیک شکم چقدر است؟ این روش معمولا با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و فرد در حین عمل دردی را احساس نمی‌کند. با تزریق محلول

علت درد پستان
بیماری های سینه

علت درد پستان چیست؟

علت درد پستان چیست؟ درد پستان به دلایل مختلفی رخ می‌دهد؛ از جمله این دلایل می‌توان به تغییرات هورمونی، تغییرات فیبروکیستیک پستان، کیست پستان، علل اسکلتی

آیا تعویض پروتز سینه نیاز است؟

تعویض پروتز سینه

آیا تعویض پروتز سینه نیاز است؟ عوامل مختلفی از جمله درخواست فرد، جا به جا شدن پروتز، پارگی پروتز، ایجاد انقباض کپسولی، چروک یا موج

مراقبت_ بعد از لیپوماتیک

مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک

مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک شامل پوشیدن گن مناسب بعد عمل، استراحت کامل تا 24 ساعت، نوشیدن آب کافی، مصرف منظم میوه‌ها و سبزی‌ها، مصرف منظم

عوارض پروتز سینه

با 10 مورد از عوارض پروتز سینه آشنا شوید

عوارض پروتز سینه شامل حساسیت به داروهای بیهوشی، عفونت بعد از جراحی، جای زخم در محل برش، تغییر شکل پروتز، پارگی یا ترکیدگی پروتز سینه،

روش-های جراحی سینه

معرفی انواع جراحی زیبایی سینه

انواع جراحی زیبایی سینه شامل پروتز سینه، لیفت سینه (ماستوپکسی) و ماموپلاستی (کوچک کردن سینه) و تزریق چربی به سینه است. از این روش‌ها برای

بیماری های سینه

کیست سینه

کیست سینه یک توده پر از مایع درون سینه است. این کیست‌ها در بیشتر مواقع غیرسرطانی (خوش‌خیم) هستند. در صورتی که کیست بزرگ یا دردناک

پروتز سینه اشکی چیست؟
جراحی زیبایی سینه

پروتز سینه اشکی، مناسب چه کسانی است؟

پروتز سینه اشکی، یکی از انواع پروتز سینه است که شکل طبیعی‌تری به سینه‌ها می‌بخشد. این نوع پروتز به آرامی از نوک سینه به سمت