علت درد های پستان

دردهای سینه

درد سینه یک درد بسیار رایج در زنان می باشد که معمولا در تمامی گروه های سنی به خصوص زنانی که هنوز به طور منظم

خودآزمایی پستان

بررسی و چک کردن سلامت پستان ها برای زنان اهمیت زیادی دارد. با انجام چکاب های ساده ای می توانید بسیاری از بیماری ها و

ماستیت گرانولوماتوز دکتر مریم شریفی

درمان ماستیت گرانولوماتوز

ماستیت گرانولوماتوز نوعی عفونت التهابی پستان است که باعث قرمزی و التهاب در ناحیه پستان می شود. اگر چه این بیماری جزو بیماری های بدخیم

جراحی زیبایی سینه

طول عمر پروتز سینه

آیا پروتز سینه تاریخ انقضا دارند؟ آیا می توان گفت طول عمر پروتز سینه تمام شده است؟ پروتز سینه چقدر ماندگاری دارد؟ چند سال بعد

جراحی همزمان سزارین و تامی تاک
لاغری و پیکر تراشی

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

در این جراحی پوست و چربی اضافه شکم در طی جراحی برداشته می شود و شکم حالت تخت و دلخواه فرد را به دست می

تشخیص سرطان پستان

تشخیص سرطان پستان

سرطان سینه یکی از شایع ترین سرطان ها در زنان می باشد. تعداد مبتلایان به این سرطان در ایران و جهان رو به افزایش است،

همه چیز درباره توده فیبروآدنوم

آیا تا به حال اسم فیبروآدنوم را شنیده اید؟ آیا درباره ی سرطان های پستان یا کیست های پستان اطلاع دارید؟ رایج ترین توده ی غیر

تزریق بوتاکس به صورت
جوانسازی

تزریق بوتاکس به صورت

تزریق بوتاکس  تزریق بوتاکس یا همان سم بوتولینوم که از نوعی سم باکتری به نام کلسترویدیوم گرفته می شود، به منظور فلج موقت عضلات

درمان-سرطان-سینه

درمان سرطان سینه

سرطان سینه یا سرطان پستان، از رشد بی رویه و خارج از قاعده سلول های غیر طبیعی در پستان ایجاد می شود. این بیماری از

تکنیک های جراحی سینه
جراحی زیبایی سینه

انواع برش در جراحی زیبایی سینه

یکی از موارد جراحی زیبایی، جراحی زیبایی سینه می باشد. بیمار کاملا حق دارد بداند پزشک او از چه تکنیک های برای جراحی سینه اش

ماموگرافی چیست

ماموگرافی چیست ماموگرافی نوع خاصی از تصویربرداری از پستان می باشد. در این روش با استفاده از اشعه ایکس با میزان انرژی و دوز کم