دکتر مریم شریفی
Search
Close this search box.
جراحی همزمان سزارین و تامی تاک

ابدومینوپلاستی همزمان با سزارین

بارداری و زایمان تغییرات زیادی رای برای زنان ایجاد می کند. افتادگی شکم بعد از زایمان یکی از آزار دهنده ترین مشکلاتی است که زنان بعد از زایمان با آن مواجه می شوند و برای رفع آن راه کار های زیادی را امتحان می کنند. جراحی ابدومینوپلاستی جراحی زیبای شکم است.

جراحی همزمان سزارین و تامی تاک

در این جراحی پوست و چربی اضافه شکم در طی جراحی برداشته می شود و شکم حالت تخت و دلخواه فرد را به دست می آورد. جراحی ابدومینوپلاستی یا زیبایی شکم را نمی توان همزمان با زایمان طبیعی انجام داد اما در برخی افراد می توان زایمان سزارین و ابدومینوپلاستی را همزمان با هم انجام داد. در ادامه می توانید درباره شرایط انجام و کاندید مناسب سزارین و ابدومینوپلاستی مطالعه نمایید. درباره ماموگرافی بیشتر بخوانید.

رضایت مراجعه کننده عزیزمان از عمل مینی ابدومینو پلاستی

ابدومینوپلاستی و زایمان

در این جراحی ها مسئله ای که بیش از هر چیزی اهمیت دارد سلامت کامل مادر و نوزاد است و نمی توان به دلیل جراحی زیبایی سلامت هیچ کدام را به خطر انداخت. جراحی ابدومینوپلاستی معمولا همراه با جراحی لیپوساکشن یا جراحی های مشابه آن انجام  می شود که در آن علاوه بر کشیدن پوست اضافه شکم چربی های ناحیه شکمی نیز تخلیه می شود و نتیجه مطلوب تری خواهد داشت.

اگر چه جراحی سزارین توسط متخصص زنان انجام می شود، اما جراحی ابدومینوپلاستی همراه لیپوساکشن یا بدون آن باید توسط جراح پلاستیک و یا زیبایی انجام شود. از آن جایی که این عمل همزمان با جراحی سزارین و زایمان انجام می شود حساسیت بیشتری دارد و برای انجام آن باید توجه و دقت بیشتری به خرج داد. برای انجام جراحی همزمان زایمان و ابدومینوپلاستی جراح ماهر و مناسبی را انتخاب نمایید. درباره لیفت سینه بیشتر بخوانید.

مزایای جراحی همزمان سزارین و زیبایی شکم

جراحی ابدومینوپلاستی خود به تنهایی جراحی مناسبی است که در آن شکم ، فرم و حالت زیبا تری پیدا می کند. اما این جراحی را می توان در زمان دیگری نیز انجام داد . چرا زنان خواستار انجام همزمان آن با سزارین هستند؟ انجام همزمان این عمل باعث همزمانی دوران نقاهت و درمان نیز می شود. در این صورت به جای تجربه دو بار دوران نقاهت برای زایمان و جراحی زیبایی شکم یکبار آن را تجربه خواهید کرد. به علاوه برش شکم نیز یکبار انجام می شود و بعد از زایمان نیاز به برش مجدد پوست شکم برای ابدومینوپلاستی نیست .

چه کسانی می توانند جراحی سزارین و ابدومینوپلاستی را همزمان انجام دهند؟

بهترین کاندید های انجام سزارین و ابدمینوپلاستی همزمان افرادی هستند. که به دلیل بارداری در ناحیه شکم دچار تجمع چربی شده اند و چربی خیلی زیادی در این ناحیه ندارند. در این حالت با کمک این جراحی می توان با جراحی پوست اضافه بدن و چربی اضافه را برداشت. اما افرادی که دچار اضافه وزن زیاد و تجمع چربی در نواحی مختلف بدن خود هستند نمی توانند این دو عمل را همزمان با هم انجام دهند. درباره روش های تشخیص سرطان سینه بخوانید.

. چرا که برداشتن مقدار مختصری چربی همزمان با زایمان تاثیر چندانی در بهبود هیکل این افراد نخواهد داشت. به علاوه جراحی ابدمینوپلاستی در این افراد نیازمند اقدامات پیچیده تر و دشوار تری است که انجام همزمان آن توصیه نمی شود. این زنان می توانند بعد از پایان نقاهت پس از زایمان برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی به جراح زیبایی مناسب مراجعه نمایند.

محدودیت در جراحی ابدومینپلاستی

درزنانی که علائم کم خونی و یا حساسیت به دارو های بی هوشی دارند به هیچ وجه نباید این دو عمل به صورت همزمان انجام شوند. انجام دو جراحی همزمان مدت زمان بیشتری طول می کشد و این نیازمند مصرف داروی بیهوشی بیشتری خواهد بود.

همچنین زنانی که به کم خونی دچار هستند اگر این دو جراحی را به صورت همزمان انجام دهند دچار خونریزی گسترده خواهند شد. به خاطر داشته باشید در جراحی های همزمان درد بیشتری را متوجه خواهید شد و لازم است تحمل بیشتری نسبت به آن داشته باشید.

علاوه بر زایمان می توان جراحی ابدومینوپلاستی را همزمان با جراحی هایی که شکم در آن برش می خورد نیز انجام داد.

در انتها می توانید سوالات خود را از طریق فرم زیر از دکتر مریم شریفی متخصص جراحی پستان ،سرطان و زیبایی بپرسید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *