مراقبت بعد از تزریق چربی
جوانسازی

مراقبت بعد از تزریق چربی

تزریق چربی، همچنین به عنوان پیوند چربی یا انتقال چربی نیز شناخته می شود. این روش زیبایی  چربی را از مناطقی که چربی اضافی دارند

غربالگری سرطان سینه

غربالگری سرطان سینه

غربالگری سرطان سینه به دنبال نشانه های بیماری مانند سرطان سینه، قبل از بروز علائم است. هدف از آزمایش‌های غربالگری، یافتن سرطان در مراحل اولیه

تزریق چربی
جوانسازی

تزریق چربی

تزریق چربی یک روش پرکننده دائمی است که در آن چربی از یک ناحیه از بدن بیمار (معمولاً ناحیه ای با چربی اضافی مانند ران)

سرطان پستان

سرطان پستان

سرطان پستان نوعی تومور است که در آن سلول های سینه به طور غیر طبیعی و به روشی کنترل نشده رشد می کنند. در صورت

سرطان خوش خیم سینه

سرطان خوش خیم سینه

در پستان های خانم ها ممکن است گاهی توده ای ایجاد شود و توسط خود خانم پیدا شود. پیدا کردن این توده توسط خود فرد،

ماموپلاستی کاهنده
جراحی زیبایی سینه

ماموپلاستی کاهنده

ماموپلاستی کاهنده، عملی است که در آن کوچک کردن حجم سینه انجام می‌شود. این فرآیند همچنین شکل سینه را بهبود می بخشد و کمپلکس آرئول

تفاوت کیست و تومور سینه

تفاوت کیست و تومور سینه

سینه  از یک گروه بافت های چربی تشکیل شده است که این بافت ها به منظور تولید شیر، فعالیت می کند. سینه نیز یک عضو

سوالات متداول پروتز سینه
جراحی زیبایی سینه

سوالات متداول پروتز سینه

اگر شما نیز به دنبال انجام حراحی پروتز سینه باشید احتمالا سوالات زیادی ذهن شما را درگیر کرده است که به دنبال یافتن جواب مناسبی

درمان ماستیت

ماستیت

چه کسانی به این بیماری مبتلا می شوند؟ اگر در زمان شیردهی به عفونت پستانی دچار شدیم چه کنیم؟ علل عفونت پستانی چیست؟ ماستیت درواقع