دکتر مریم شریفی
Search
Close this search box.

جراح لیپوماتیک در پاسداران

جراح لیپوماتیک در پاسداران

جراحی لیپوماتیک یکی از جراحی های رایج روز است که بسیاری از افراد برای انجام آن اقدام می کنند. شاید شما هم نام جراحی لیپوماتیک را شنیده باشید. اما از چند و چون این عمل جراحی اطلاع چندانی نداشته باشید. علاوه بر این مسائل برای انجام جراحی لیپوماتیک باید به فلوشیپ این حوزه مراجعه شود. جراحی لیپوماتیک برای کسانی مناسب است که از چاقی و اضافه وزن خود رنج می برند و راه حلی برای این مشکل نیافته اند. در این مقاله قصد داریم شرحی بر جراحی لیپوماتیک را توسط یک جراح لیپوماتیک در پاسداران بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک یعنی چه؟

به گفته ی جراح لیپوماتیک در پاسداران جراحی لیپوماتیک نوعی جراحی زیبایی برای بدن است که موجب می شود فرد در کمترین زمان ممکن به اندام ایده آل خود برسد. لازم است بدانید این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و لازم نیست قبل یا بعد از عمل بیمار در بیمارستان بستری شود. بعد از جراحی بیمار از شر چربی های اضافه ی بدن که موجب ظاهری نازیبا می شوند راحت می شود. همچنین سلولیت نیز با جراحی لیپوماتیک به طور کامل رفع می شود. برخی از افراد تصور می کنند این جراحی ممکن است بازگشت پذیر باشد و یا خطراتی را برای بیمار به همراه داشته باشد. اما لازم است بدانید به گفته ی بهترین جراح لیپوماتیک در تهران این جراحی نه تنها خطری را برای بدن موجب نمی شود، بلکه با از بین بردن چربی ها و سلولیت بدن موجب تقویت بدن نیز می شود. اگر چه راه حل مطمئن برای از بین بردن چربی های اضافه بدن طی کردن دوره رژیم غذایی و ورزش می باشد، اما بسیار از افراد نمی توانند این روش را انجام دهند. دلایل مختلفی می توانند مانع از گرفتن رژیم و ورزش شوند. در چنین شرایطی بهترین راه که در کمترین زمان نتیجه می دهد، جراحی لیپوماتیک است. در طی عمل لیپوماتیک بیمار بدون هیچ گونه درد و یا خونریزی به اندام مورد نظر خود می رسد. همچنین دوره ی ریکاوری این عمل 3 الی 7 روز است.

جراح لیپوماتیک در پاسداران چه خدماتی ارائه می دهد؟

دکتر مریم شریفی کلیه خدمات مربوط به جراحی لیپوماتیک را انجام می دهد. برخی از این خدمات به شرح زیر می باشند:

  • لیپوماتیک ران: لیپوماتیک را می توان ناجی افرادی که از حجم زیاد چربی بدن خود راضی نیستند و خواهان تناسب اندامی زیبا هستند، نامید. لیپوماتیک این گونه می باشد که جراح برشی در ناحیه ای که نیاز است ایجاد می نماید، سپس با کمک دستگاه تونل هایی را ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به موضع چربی که باید برداشته شود، برسد. تمامی این موارد با بی هوش کردن فرد انجام می شود تا فرد هیچ دردی را متوجه نشود. کانولا را به داخل برش ها وارد می کنند و با ایجاد ارتعاش، چربی های اضافی شکسته می شود و با ساکشن خارج می شود.
  • لیپوماتیک بازو: لازم است بدانید افرادی هستند که برای دستیابی به اندام زیبا از رژیم های سنگین استفاده می کنند و اغلب دچار افتادگی و شل شدن پوست در نواحی مختلف بدن مانند شکم و بازوها می شوند، افتادگی بازو یا به اصطلاح وضعیت بال خفاشی با استفاده از لیفت بازو قابل برطرف شدن می باشد و در واقع بهترین روش درمان آن محسوب می شود. علاوه بر آن پوست بدن افراد مسن و سالخورده نیز به تدریج بافت های محکم خود را از دست داده و دچار شل شدگی می شود. این اشخاص نیز می توانند با مراجعه به متخصص حاذق این مشکل را برطرف نمایند.
  • لیپوماتیک پهلو و پشت: افزایش اضافه وزن موجب می شود چربی های بدن در پشت و در محل پهلو ها تراکم بیشتری داشته باشند. این عارضه در بانوان بسیار بیشتر رخ می دهد. با افزایش چربی های متراکم در ناحیه پشت و پهلو، ظاهر بدن بسیار نا متناسب می شود. همین امر سبب می شود چه بانوان و چه آقایان برای لیپوماتیک پهلو و پشت اقدام کنند.
  • لیپوماتیک شکم: به طور کلی با افزایش وزن و چاقی اولین محلی که چاق می شود و دچار اضافه وزن می شود، شکم است. متاسفانه این ناحیه بیشترین دید را نیز دارد. با داشتن رژیم غذایی سالم و همچنین انجام ورزش های منظم می توان این چربی های اضافه را از بین برد. اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف نمی توانند از رژیم غذایی و ورزش استفاده کنند. همچنین این راهکار در طولانی مدت پاسخگو است. بنابراین در چنین شرایطی انجاتم لیپوماتیک شکم گزینه بسیار مناسبی است.

خانم دکتر مریم شریفی، جراح سینه و جراح سرطان پستان قادر هستند درمان سرطان سینه را با مهارت بالا انجام دهند . می توانید با راه های ارتباطی زیر با دکتر شریفی جراح سینه در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

شماره تماس 021-22784592

پیج اینستاگرام

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *