دکتر مریم شریفی
Search
Close this search box.
تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست

موثرترین روش برای جوانسازی دست چیست؟

تزریق چربی به دست چه مزایایی دارد؟

در این مقاله قصد داریم درباره روش تزریق چربی به دست برای جوانسازی آن مطالبی را ارائه نماییم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انتقال چربی به پشت دست برای بازگرداندن حجم

دست ما از اولین بخش های بدن ماست که  نشانه های قابل رویت و چشمگیر پیری را نشان می دهد. دست های ما همان قدر که هم همانند صورت ما به تدریج پیر می شوند. علائم پیری روی صورت اولین مواردی است که هر کسی در مورد یک فرد متوجه آن می شود. اما دست ما نیز ویژگی های برجسته ای دارد. پس از صورت و گردن، آنها شاید بخش آشکارتر و عمومی تری از بدن ما هستند.

به همین دلیل، ما به بیماران خود طیف وسیعی از درمان های جوانسازی دست را برای بازگرداندان  ظاهر جوان آن ارائه می دهیم.

تزریق چربی به دست
تزریق چربی به دست

دستان سالخورده

دست انسان در معرض پیری به همان شیوه صورت قرار می گیرد. بافت نرم در دست ها، کهبه آنها حجم از لحاظ ظاهری می دهد، به تدریج با افزایش سن از بین می رود، به همین دلیل ما رگ ها، تاندون ها و استخوان های پنهان در جوانی ما برجسته تر و قابل مشاهده تر هستند. پوست دست، مانند پوست روی صورت، با افزایش سن شل و چروکیده تر می شود. همچنین همانند نور خورشید به آن می رسد و تقریبا همیشه کمتر محافظت می شود. در نتیجه، آنها از مشکلات رنگدانه و مشکلات بافتی در سنین بالا رنج می برند.

خانم دکتر مریم شریفی، جراح سینه قادر هستند تزریق چربی به دست را با مهارت بالا انجام دهند . می توانید با راه های ارتباطی زیر با دکتر شریفی جراح زیبایی سینه در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

شماره تماس 021-22784592

پیج اینستاگرام

درمان جوان سازی دست

در حالی که دستانمان همانند چهره های ما دچار پیری و چین و چروک می شوند، می توانند با انواع درمان های جوان سازی دست درمان شوند. تعدادی راهکار وجود دارد که می توانیم دست های خود را دوباره جوان کنیم، بافت و رنگ پوست را بهبود ببخشیم و همچنین آسیب های خورشید و لک ها را کاهش دهیم. تزریق چربی به دست یکی از آن درمان هاست که منجر به نتایج طولانی مدت می شود.

تزریق چربی به دست چقدر طول می کشد و چند جلسه درمانی مورد نیاز است؟

انتقال چربی ها ممکن است یک تا سه بار انجام شود و بستگی به این دارد که چقدر از چربی های انتقال یافته جذب پوست شده یا باقی می مانند.. با هر بار تزریق ، چربی های بیشتری جذب پوست شده و نتایج بهتری مشاهده می شود . ماندگاری تزریق چربی طولانی مدت است و می تواند با ثبات وزن بدن پایدار باشد.

آیا این روش نیاز به بیهوشی دارد؟

روش تزریق چربی به دست معمولا در مطب و تحت بیحسی موضعی انجام می شود.

هزینه تزریق چربی به دست

هزینه تزریق چربی به دست بسته به تعداد جلسات مورد نیاز و مهارت جراح تعیین می شود.

نتیجه گیری

دست ها همانند صورت به تدریج با افزایش سن و تابش نور خورشید در معرض پیری و چروکیده شدن قرار می گیرند به همین دلیل در این مقاله به بررسی یک روش جوانسازی پوست یعنی تزریق چربی پرداختیماین روش کاملا تخصصی است و باید تحت نظر متخصص حاذق انجام گیرد. دکتر مریم شریفی جراح درمان سرطان سینه در تهران در این زمینه دارای مهارت و تجربه بالایی هستند و شما عزیزان می توانید برای تزریق چربی به مطب ایشان مراجعه نمایید.

سایر خدمات دکتر مریم شریفی:

لیپوماتیک

لیفت سینه

پروتز سینه

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *